close

哈哈! 《王子》這張專輯終於到香港跟大家見面了!我有守承諾哦!雖然還是有歌迷堅持要認為我是去
看EASON才順便宣傳!哈哈!真的沒有啦!看到EASON演唱會很開心,可是跟你們相處的幾天也讓我很難忘!
這次有看到一些舊朋友和一些新面孔。終於輪到我飛來看你們,感覺還不錯!要謝謝大家的支持和土產!
真的太多,我要坐在行李箱上才可以把它關起來,可以想像吧!哈哈!(下次真的別再送了!)

雖然這次沒有公開的活動,但是感覺好像還是可以每天看到你們。但是真的要贊一贊你們的就是,你們雖
然跟足全程,還真能做到不搔擾到我們,哈哈!不錯不錯!我能理解大家想要多看我一眼的心情,真的希
望下來可以多去香港跟大家見面!見多了,應該就沒那麼想跟了吧!哇哈哈!(可是跟車真的有點危
險啦….!)

這次唯一一場歌迷可以参於的活動就是〈TVB8火爆音樂空間〉。有出席的朋友應該發現那天的小狀況。很
抱歉,我完全沒有過這種經驗。沒有不舒服或干嘛,但是那天我就是很難集中精神,有點失去控制的感覺,
到現在也想不出原因!明明很冷的攝影棚我確一直在冒汗!覺得有點可惜,唯一的一場卻不能做到完美。不
好意思!但是你們很棒!真的!哈哈!希望很快再有机會有類似的活動,我一定好好補嘗大家!

再來當然還是要跟大家分享一些我看E神演唱會的觀後感!太精彩了!不管是音樂、視覺、服裝,反正整個
製作真的是一個值回票價的演唱會!他唱得更是沒話說!哈哈!很開心有看到他的這一場,不敢說以後如果
我的演唱會,我也可以給大家這種等級的表演,但是真的有激起我的衝動想要做得更好!要更加油!他真不
愧是我的E神!E神萬歲!哈哈!

好咯,我的這則“月記”就先這樣!哈哈!還是那句,希望我們很快會再見!多謝多謝!
E神萬歲!哈哈!

Hi Guys!!! I Just came back from Hong Kong and I have a great time there. Finally
I have fullfiled my promises, visit all HK fans in Hong Kong! And I have watched
my super Idol Eason Chan's concert also! And, thanks for all your letters and
food... but make me hard to bring it all back la...

Thanks for all HK fans supports, and you all do give me a good memory in HK,
although following car is not a good idea but seem like you all didn't "disturb"
my time. Quite a nice arrangement! haha...

For the TVB8 recording, is the only one event that we can get together. I felt
sorry that I didn't present so perfectly... forget some lyrics again! haha. But
anyway, it's really a good gethering with you all there. I promise will do it
better next time!

Lastly, would like to say about my Super Idol - Eason Chan concert! haha...
it's a perfect concert I ever seen. It make me feel like I have to do a show like
that also! Will encourage me to move on better! Cheers to Eason!

Ok... this is my "Monthly message".... haha, not diary. Hope to see you all again
in Hong Kong or anywhere again!


張棟樑 nicholas
2007.10.31
Message from : www.onlynicholas.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    leeshuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()